Tilaisuuksien järjestäminen kasvussa – yhä useampi yritys viettää nyt koronan takia peruttuja juhlia ja kokouksia takautuvasti isommalla budjetilla

Tiedote | pe huhtik. 29 09:16:00 2022

Yritystilaisuuksien myynti on kuluvan kevään aikana kasvanut voimakkaasti. Yritykset haluavat koronan tilanteen helpottaessa ottaa kaiken irti live-kohtaamisista ja järjestävät nyt muun muassa parin viime vuoden aikana väliin jääneitä pikkujouluja ja muita juhlia takautuvasti.

Lapland Hotelsin aluejohtaja Leena Turusen mukaan yritykset panostavat nyt yhteisiin kohtaamisiin entistä enemmän, mikä näkyy esimerkiksi tarjoiluihin ja tilaisuuksien puitteisiin satsaamisena.

– Varauskirjat ovat alkaneet täyttyä hyvin kesää kohden. Pitkän hiljaiselon jälkeen yhteisistä kohtaamisista halutaan ottaa kaikki irti. Erityisesti omalle henkilöstölle suunnattuihin tilaisuuksiin halutaan laittaa paljon paukkuja. Olemme iloisia, että voimme mahdollistaa yrityksille kaivattua yhdessäoloa ja erilaisia tilaisuuksia upeissa puitteissamme.

Kokonaisvaltaiset kokouselämykset Lapissa ja kaupungeissa

Turunen on huomannut, että yritysasiakkaat haluavat tänä päivänä tilaisuuksiltaan muutakin kuin pelkkää kokoustamista tai juhlimista. Lapland Hotels -konserni pystyy vastaamaan tähän tarpeeseen niin monipuolisilla tiloillaan kuin Lapland Safariksen ohjelmapalvelulla.

– Esimerkiksi viime vuoden lopulla avatun Tampereen Lapland Hotels Arenan Tuohta-tilaussauna paljuineen hotellin kattoterassilla on herättänyt paljon kiinnostusta uniikin miljöönsä ansiosta. Jos taas tilaisuus pidetään esimerkiksi Rovaniemellä, Ounasvaaran Sky-auditoriossa, tilaisuuteen voi yhdistää Lapland Safariksen monipuolista ohjelmatarjontaa, kertoo Turunen.

Lapin mystiikkaa janoavien ryhmien ei tarvitse matkustaa aina Pohjois-Suomeen, vaan Lappi on läsnä kaikissa Lapland Hotelsin kokous- ja juhlatiloissa sekä tarjoiluissa.

Yritykset arvostavat digitaalista palvelukokemusta

Lapland Hotels on parhaillaan kehittämässä digitaalista asiakaskokemustaan, sillä kiireiset yritysasiakkaat arvostavat sitä erityisen paljon. Asiakaspolkuun ja varaamisen helppouteen halutaan panostaa – tavoitteena on, että tulevaisuudessa tilaisuuden varaaminen on mahdollista hoitaa kokonaan digitaalisia kanavia pitkin.

– Emme kuitenkaan tule unohtamaan henkilökohtaista palvelua, vaan haluamme tarjota asiakkaillemme myös parhaan mahdollisen asiantuntemuksemme esimerkiksi sopivien tilojen valinnassa tai tilaisuuksien ja tarjoilujen räätälöinnissä. Tätä varten Lapland Hotelsin jokaisella hotellilla on oma myyntipalvelu, jatkaa Turunen.

Lisätietoja medialle: Leena Turunen, aluejohtaja, Lapland Hotels Oy, p. 044 545 0545
leena.turunen@laplandhotels.com

Lapland Hotels on Suomen suurin yksityinen hotelliketju, johon kuuluu 19 hotellia, 2 300 huonetta ja huoneistoa sekä 9 800 ravintolapaikkaa ympäri Suomea; Ylläksellä, Levillä, Saariselällä, Rovaniemellä, Oloksella, Luostolla, Kilpisjärvellä, Pallaksella ja Hetassa sekä Helsingissä, Tampereella, Oulussa ja Kuopiossa. Lisäksi hotelliketjulla on hiihtokeskustoimintaa Ylläksellä, Luostolla, Oloksella, Pallaksella ja Rovaniemellä. Konserniin kuuluu myös Pohjoismaiden suurin ohjelmapalveluyritys Lapland Safaris

Kuva: Lapland Hotels Arena kokoustilat